contact

K
K.
User
Beste
Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord.
Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik telefonisch contact op het nummer +3222012418 om 14u01. De dame hielp me en begreep men vraag maar de link die ze stuurde was niet geldig. 
In tussentijd om 14u23 kreeg ik weer antwoord op Messenger. Ik stelde daar de vraag dat de toegangscode niet geldig was. Opnieuw kwam hier geen reactie.
Ik nam om 14u55 terug telefonisch contact. Ik werd opnieuw goed geholpen aan de telefoon maar na 17 minuten werd de verbinding verbroken. Ik was in wacht gezet omdat de dame iets ging navragen.
De verbinding was verbroken maar via Messenger had ik om 15u16 opnieuw een antwoord verkregen. Ik heb hier dan opnieuw gestuurd want mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Opnieuw zijn we een tijdje later zonder antwoord.
Moet ik nu echt een derde keer telefonisch contact opnemen? Als ik nu de vraag zou krijgen of ik Samsung zou aanraden vanwege de service zou dit radicaal NEEN zijn. We zijn bijna 24 uur later en ik ben nog steeds niet geholpen. En via Whatsapp is er zelfs nog steeds geen antwoord/hulp geboden.
Mijn hulpvragen:
  • Ik deed al enkele bestellingen online via de webshop en heb nooit mijn Samsung Rewards punten verkregen. Ik was telkens aangemeld. Als ik dan ga kijken op de Nederlandse site waar wij niet kunnen bestellen omdat leveren in België niet mogelijk is wordt er duidelijk weergegeven hoeveel Rewards punten je zou ontvangen. Hoe komt dit?
    • Antwoord dat ik momenteel heb verkregen: je moet 30 dagen wachten alvorens je deze toegevoegd krijgt. Is het niet automatisch toegevoegd dan neem je opnieuw contact. Oké dit is een antwoord op mijn bestelling van nu maar niet op mijn vorige bestellingen, daarvan moest ik al Rewards punten hebben.
  • Ik heb via L: Benefits@work extra kortingen maar ook deze worden op de Belgische website niet volledig toegepast. De extra 10% bovenop de andere kortingen die ik nu krijg wordt niet berekend m.a.w. ik krijg niet mijn volledige korting waar ik recht op heb.
    • Antwoord: Nog geen antwoord verkregen.
  • Ik plaatste gisteren avond/nacht 2 hoesjes in mijn winkelwagen om op het einde een keuze te maken welke ik zou nemen. Nu verwijderde ik het verkeerde hoesje en dit had ik pas door toen ik mijn bestelling had geplaatst. Probleem is dat ik korting had doordat ik twee accessoires had aangekocht tezamen met een telefoon (Samsung Galaxy S23 Ultra + power adapter + hoesje). Als ik nu dat hoesje wil aankopen zou het mij 25 euro (black Friday korting voor iedereen) in plaats van 15 euro (korting accessoires) kosten. Wat ook niet correct is als je zou kijken naar mijn originele kortingen. 
    • Antwoord: Bestelling annuleren
      • Dit gaat niet meer.
    • Antwoord: bestelling weigeren aan de deur.
      • Dit gaat niet want als we niet thuis zouden zijn kan dit gewoon geleverd worden.
    • Antwoord: ik geef je een toegangscode die je kan gebruiken en dan heb je gewoon de korting die je normaal ook had.
      • Dit is niet zo.
        • Via de toegangscode kost het hoesje 47,99 euro in plaats van 59,99 euro.
        • Via de gewone website kost het hoesje nu met black Friday korting 25,00 euro in plaats van 59,99 euro.
        • Via L: Benefits@work heb ik 10% extra korting bovenop de kortingen ook voor de S23 Ultra. Maar deze werd alsook niet toegepast. Hier kost de case 25,00 euro in plaats van 59,99 euro dus net hetzelfde als de gewone consument. Ook voor de andere artikelen betaalde ik dus te veel.
        • Resultaat: De case was 15 euro bij de gehele bestelling en is per ongeluk verwijderd de beloofde 15 euro is nergens te halen ook niet via jullie toegangscode waar de case zelfs maal 2 is dan voor iemand die op een andere manier zou bestellen.
      • Er werd me gezegd je koopt met de toegangscode de case voor 15 euro en stuurt bij het ontvangen van het ander hoesje dat hoesje dat foutief besteld werd terug. 
Ik voeg bij de bijlage alle schermafbeeldingen toe. Wegens privacy redenen heb ik namen, mailadressen, ... verwijderd. --> Dit lijkt niet te lukken enkel afbeeldingen en video's. Ik heb een document gemaakt met de gehele uitleg en overal de schermafbeeldingen bij. Deze zou ik kunnen bezorgen indien nodig.
Alvast bedankt en hopend op een gunstig antwoord. 
 
Met vriendelijke groeten 
Kemberley

 
K
Kim
Hey,

Diese Artikel sind lesenswert und könnten dein Verständnis über das Thema vertiefen:
    Hallo L: @Kemberley  
    Houd er rekening mee dat u een bericht heeft geplaatst in de Britse sectie van het Samsung Community Forum.
    Ik zou willen voorstellen om op het forum van uw regio te posten.
    Wat beloningen betreft, moet u volharden in het Samsung Klantenserviceteam van uw regio.
    Ik wens je het allerbeste. 
     
     
    Ich spreche Niederländisch, nicht perfekt aber für den Hausgebrauch und fürs Leben reicht es
     
    Dann bin ich wohl falsch hier. Deutsch, Englisch, Niederländisch, Lao....welches Forum nimmt man denn da am besten?
     
    Beste
     
    Normaal heb ik hem ook in de Nederlandse forum (België) geplaatst. Ik zag het net na het posten dat ik in de Britse zat. Nu om te reageren zit ik weer in de Duitse forum. Zo heb ik straks alle landen gehad. Ik krijg hem niet standaard op België.
     
    Met vriendelijke groeten Kemberley
     
    Beste 
    Ik plaatste mijn bericht eerst in de Britse forum daarna in de Nederlandse forum.
    Ik begrijp het niet waarom mijn bericht nu in de Duitse forum staat. 
    Met vriendelijke groeten
    Liebe
    ich habe meine Nachricht zuerst im britischen Forum und dann im niederländischen Forum gepostet.
    Ich verstehe nicht, warum mein Beitrag jetzt im deutschen Forum steht.
    Mit freundlichen Grüßen
     
    Hallo, dat kan gebeuren. Bent u erin geslaagd uw bijdrage in het betreffende land van het forum te plaatsen?
     
    Dat is een goede vraag. Ik zou het totaal niet meer weten. Ik dacht dat het eerst de Britse forum was en daarna de Belgische maar nu blijkt het in de Duitse forum te staan. 
    Ik probeer het opnieuw. 
     
    Ich schreibe es jetzt mal in meiner Muttersprache, die lernt ihr ja auch in der Schule. Die meisten hier verstehen kein niederländisch, oder wollen es nicht. Mir gefällt die Sprache, also mache Dir keine Gedanken, wie Du siehst bekommst Du auch freundliche Antworten. Ich habe früher auch mal negativ reagiert, aber ich denke es ist Zeit sich weiter zu entwickeln.
     
    Kommt drauf an wo du wohnst und welche Sprache du sprichst.
    Ich denke, es gibt für jedes Land und die entsprechende Sprache ein zugehöriges Forum.
     
    Kannst ich leider nicht sprechen, nur den Tanz TaeKwonDo, den beherrsche ich.
     

    Similar threads

    B
    Nadat ik eindelijk een werkende link had gevonden van deze promo heb ik hem direct ingediend. Woensdag heb ik dit gedaan maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Kan iemand naar mijn aanvraag kijken? 8676370
    Antworten
    3
    Aufrufe
    372
    B
    P
    Hoi, Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    178
    J
    B
    Tv
    Hallo ik heb een samsung tv maar ik heb berld maar geen klank en ik weet niet hoe ik het moet oplossen 8473675
    Antworten
    1
    Aufrufe
    314
    P
    K
    Hoi! Ik heb sinds gister mijn Samsung S22 ultra! Via smartswitch heb ik alles van m'n oude telefoon over gezet. Maar nu heeft m'n s22 alle (!!!!) WhatsApp media van de afgelopen 5 jaar in m'n galerij op gister opgeslagen. Dus dat staat allemaal bovenaan en ik scroll mij suf om nu bij een foto...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    171
    B
    D
    Ik kan enkel nog mijn tv aansteken nadat ik mijn stekker eerst 5 minuten uit de stopcontact gehaald heb. Ik heb dit probleem nu toch al een dag of 3. 1 keer hij speelt heb ik niets van problemen. Die ik hem uit en wil ik hem terug aansteken moet ik weer eerst mijn stekker 5 minuten uit trekken...
    Antworten
    9
    Aufrufe
    182
    C
    Zurück
    Oben