K
K.
User
Beste
Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord.
Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik telefonisch contact op het nummer +3222012418 om 14u01. De dame hielp me en begreep men vraag maar de link die ze stuurde was niet geldig.
In tussentijd om 14u23 kreeg ik weer antwoord op Messenger. Ik stelde daar de vraag dat de toegangscode niet geldig was. Opnieuw kwam hier geen reactie.
Ik nam om 14u55 terug telefonisch contact. Ik werd opnieuw goed geholpen aan de telefoon maar na 17 minuten werd de verbinding verbroken. Ik was in wacht gezet omdat de dame iets ging navragen.
De verbinding was verbroken maar via Messenger had ik om 15u16 opnieuw een antwoord verkregen. Ik heb hier dan opnieuw gestuurd want mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Opnieuw zijn we een tijdje later zonder antwoord.
Moet ik nu echt een derde keer telefonisch contact opnemen? Als ik nu de vraag zou krijgen of ik Samsung zou aanraden vanwege de service zou dit radicaal NEEN zijn. We zijn bijna 24 uur later en ik ben nog steeds niet geholpen. En via Whatsapp is er zelfs nog steeds geen antwoord/hulp geboden.
Mijn hulpvragen:
Alvast bedankt en hopend op een gunstig antwoord.
Met vriendelijke groeten
Kemberley
Op zaterdag 18 november 2023 om 18u30 nam ik contact op via Whatsapp, enkel kreeg ik tot op heden geen antwoord.
Op zondag 19 november 2023 om 11u24 nam ik contact via Messenger. Eerst kreeg ik reactie maar om 12u07 kwam er geen reactie meer. Doordat ik geen reactie meer kreeg nam ik telefonisch contact op het nummer +3222012418 om 14u01. De dame hielp me en begreep men vraag maar de link die ze stuurde was niet geldig.
In tussentijd om 14u23 kreeg ik weer antwoord op Messenger. Ik stelde daar de vraag dat de toegangscode niet geldig was. Opnieuw kwam hier geen reactie.
Ik nam om 14u55 terug telefonisch contact. Ik werd opnieuw goed geholpen aan de telefoon maar na 17 minuten werd de verbinding verbroken. Ik was in wacht gezet omdat de dame iets ging navragen.
De verbinding was verbroken maar via Messenger had ik om 15u16 opnieuw een antwoord verkregen. Ik heb hier dan opnieuw gestuurd want mijn probleem is nog steeds niet opgelost. Opnieuw zijn we een tijdje later zonder antwoord.
Moet ik nu echt een derde keer telefonisch contact opnemen? Als ik nu de vraag zou krijgen of ik Samsung zou aanraden vanwege de service zou dit radicaal NEEN zijn. We zijn bijna 24 uur later en ik ben nog steeds niet geholpen. En via Whatsapp is er zelfs nog steeds geen antwoord/hulp geboden.
Mijn hulpvragen:
- Ik deed al enkele bestellingen online via de webshop en heb nooit mijn Samsung Rewards punten verkregen. Ik was telkens aangemeld. Als ik dan ga kijken op de Nederlandse site waar wij niet kunnen bestellen omdat leveren in België niet mogelijk is wordt er duidelijk weergegeven hoeveel Rewards punten je zou ontvangen. Hoe komt dit?
- Antwoord dat ik momenteel heb verkregen: je moet 30 dagen wachten alvorens je deze toegevoegd krijgt. Is het niet automatisch toegevoegd dan neem je opnieuw contact. Oké dit is een antwoord op mijn bestelling van nu maar niet op mijn vorige bestellingen, daarvan moest ik al Rewards punten hebben.
- Ik heb via L: Benefits@work extra kortingen maar ook deze worden op de Belgische website niet volledig toegepast. De extra 10% bovenop de andere kortingen die ik nu krijg wordt niet berekend m.a.w. ik krijg niet mijn volledige korting waar ik recht op heb.
- Antwoord: Nog geen antwoord verkregen.
- Ik plaatste gisteren avond/nacht 2 hoesjes in mijn winkelwagen om op het einde een keuze te maken welke ik zou nemen. Nu verwijderde ik het verkeerde hoesje en dit had ik pas door toen ik mijn bestelling had geplaatst. Probleem is dat ik korting had doordat ik twee accessoires had aangekocht tezamen met een telefoon (Samsung Galaxy S23 Ultra + power adapter + hoesje). Als ik nu dat hoesje wil aankopen zou het mij 25 euro (black Friday korting voor iedereen) in plaats van 15 euro (korting accessoires) kosten. Wat ook niet correct is als je zou kijken naar mijn originele kortingen.
- Antwoord: Bestelling annuleren
- Dit gaat niet meer.
- Antwoord: bestelling weigeren aan de deur.
- Dit gaat niet want als we niet thuis zouden zijn kan dit gewoon geleverd worden.
- Antwoord: ik geef je een toegangscode die je kan gebruiken en dan heb je gewoon de korting die je normaal ook had.
- Dit is niet zo.
- Via de toegangscode kost het hoesje 47,99 euro in plaats van 59,99 euro.
- Via de gewone website kost het hoesje nu met black Friday korting 25,00 euro in plaats van 59,99 euro.
- Via L: Benefits@work heb ik 10% extra korting bovenop de kortingen ook voor de S23 Ultra. Maar deze werd alsook niet toegepast. Hier kost de case 25,00 euro in plaats van 59,99 euro dus net hetzelfde als de gewone consument. Ook voor de andere artikelen betaalde ik dus te veel.
- Resultaat: De case was 15 euro bij de gehele bestelling en is per ongeluk verwijderd de beloofde 15 euro is nergens te halen ook niet via jullie toegangscode waar de case zelfs maal 2 is dan voor iemand die op een andere manier zou bestellen.
- Er werd me gezegd je koopt met de toegangscode de case voor 15 euro en stuurt bij het ontvangen van het ander hoesje dat hoesje dat foutief besteld werd terug.
- Dit is niet zo.
- Antwoord: Bestelling annuleren
Alvast bedankt en hopend op een gunstig antwoord.
Met vriendelijke groeten
Kemberley