Distortion in Buds after update?

C
C.
User
After getting the most recent software update for the Galaxy Buds 2, I noticed a slight crackling noise in both my earbuds when listening to audio. If I go back in the song/video, it happens to be the exact same spot where the audio cuts and the crackling noise sets in for a quick moment, after which the audio continues regularly. This cycle repeats itself multiple times throughout a video/song. If anyone has experienced similar stuff please reach out.

 
K
Kim
Hey,

Wenn du nach bewährten Lösungen und Anleitungen suchst, sind diese Artikel empfehlenswert:
  • Galaxy Buds zurücksetzen: Einfache Anleitung

    Galaxy Buds zurücksetzen: Einfache AnleitungWenn es Probleme mit der Synchronisierung oder dem Klang gibt, ist es eine gute Idee, die Galaxy Buds zurückzusetzen. Dieser Prozess des Zurücksetzens und erneuten Koppelns der Ohrhörer kann oft alle Probleme beheben. Lesen Sie diesen Artikel, um zu erfahren, wie es geht.
  • Samsung Galaxy Buds: Eine einfache Anleitung

    Samsung Galaxy Buds: Eine einfache AnleitungMit den Samsung Galaxy Buds und Buds+ können Sie ein kabelloses Musikerlebnis genießen. Um den größtmöglichen Nutzen aus den kabellosen In-Ear-Kopfhörern zu ziehen, haben wir diesen Leitfaden mit praktischen Tipps für Sie erstellt.
  • Galaxy Buds mit PC verbinden: Einfache Anleitung

    Galaxy Buds mit PC verbinden: Einfache AnleitungEs ist ganz einfach, deine Samsung Galaxy Buds mit deinem Computer zu verbinden. In diesem nützlichen Leitfaden findest du alle Informationen und Schritte, die du dafür brauchst.
  • Galaxy Buds2 Pro: Galaxy Wearable App

    Galaxy Buds2 Pro: Galaxy Wearable AppIn diesem Hilfe-Video siehst du am Beispiel der Galaxy Buds2 Pro, welche Einstellungen und Funktionen für Ohrhörer die Galaxy Wearable App bietet.
Some actually have this issue and even before the update the Buds 2 had connection issues. I thought the update would fix the problem, but that wasn't the case‍*2640.png*.
 
Zur Not Kopplung löschen und alles neu verbinden.
 
Das ist ein bekanntes Problem zu dem es keine Lösung gibt ‍*2640.png*
 
Dann hätte ich besser mal die SuFu genutzt, dann gibt es sicher ettliche Postings dazu......
:think: :rofl: *1f623.png* ;) *1f605.png*
 
Das Problem kommt einfach plötzlich und unerwartet. Das nervt aber richtig :rofl: :rofl:
 

Similar threads

S
Hello I have a problem with my left Bud if I connect it over bluetooth with ay device it makes an annoying beep pause beep tone. After the problem orccured I gave it a neat clean which fixed the problem for about a minute after that it started beeping. I suspect some kind of loose contact inside...
Antworten
1
Aufrufe
325
J
N
There is always some noise in one of my Buds Pro earphone when I turn on the Active Noise Canceling mode. I have used Buds Pro for 1.5 years, so it can not be repaired freely. The repair center told me I should pay 80 Euro to repair the Buds Pro. I have talked with the online Chat service...
Antworten
4
Aufrufe
212
N
M
Pumping the beats! I left one of the buds in my pants pocket and they got tossed in the dirty basket. Well, apparently the bud went through a entire wash cycle, with soap, and then it was found in the dryer at the end of the cycle when removing the clothes. Fearing the worse, I popped it in the...
Antworten
1
Aufrufe
168
L
A
Hello, I was using my Galaxy Active watch for 2 years and it worked perfectly. Then it received an update, and last thing i saw in the watch was something like "Now you can use Samsung Pay, check your phone to continue with the update". I had not time to proceed and complete the update, and the...
Antworten
2
Aufrufe
189
L
S
It's never being accurate thatsself explanatory but somewhat would help I checked my calories burned for a 47 year old been working out 35 years and go to the gym Every day and do cardio on daily basis between 45 min to 60 min . As an average I would burn about 2500 kcl a day doing nothing at...
Antworten
4
Aufrufe
192
B
Zurück
Oben