Registreren lukt niet

D
d.
User
Beste,
Het lukt mij niet mijn MC32J7055CTEN-SAM combi gril en hete lucht oven te registreren en zo het beloofde geschenk te ontvangen (Brabantia product).
Kan iemand mij helpen?

K
Kim
Hey,

Wenn du nach bewährten Lösungen und Anleitungen suchst, sind diese Artikel empfehlenswert:
    Het lukt mij niet mijn MC32J7055CTEN-SAM combi gril en hete lucht oven te registreren en het geschenk te ontvangen.
    Kan iemand mij helpen?
    Dank u

Es gibt doch garantiert eine Community in den Niederlanden oder Belgien. Wäre es nicht einfacher die Frage dort zu stellen? Hier ist die deutschsprachige Community.

Samsung verkauft Grills? Im Online Shop? Und was gibt es als Gratisbeilage?

Ein Heissluftofen/Mikrowelle mit Grill und gratis irgendein Haushaltsartikel von Brabantia.
    Ich würde mir als Gratisbeilage ein schönes Steak wünschen.

Gibt es bei Samsung nicht irgendwo eine Übersicht über anderssprachige Communities? Ich habe mir quasi schon nen Wolf gesucht und nichts gefunden.

Geht auf der Webseite ganz unten, in der App habe ich da auch keine Idee.

Similar threads

S
    Mijn Samsung Amerikaanse ijskast maakt sinds kort geen ijsblokjes meer aan. we hebben op de “test knop” aan de zijkant geduwd en dan vallen de ijsblokjes naar beneden en vult hij het bakje terug met water. Alles lijkt dus perfect de werken. het probleem lijkt dan, dat hij de nieuwe ijsblokjes...
    Antworten
    9
    Aufrufe
    333
    W
    C
    Hallo Ik heb een samsungs A52 en normaal was het standaard in de berichten dat mijn tekst die ik geschreven had in het groen blauw stond en die van mijn gesprekspartner is het grijs. Na de update deze week zie ik dat ineens zowel mijn als die van mijn gesprekspartner in het grijs is en niks meer...
    Antworten
    3
    Aufrufe
    208
    J
    A
    Ik heb een Samsung Galaxy Fold gekocht, dit via marktplaats in Nederland. Toestel is volledig met alle toebehoren en garantiebon. Helaas is deze niet te gebruiken in België. De providers, Proximus en Base, geven geen mogelijkheid tot gebruik van het toestel. Toestel is opgestuurd naar Dynafix...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    354
    B
    P
    Hoi, Ik heb meerdere vragen over de veilige map van Samsung. Vandaag wilde ik mijn wachtwoord wijzigen. Is uiteindelijk wel gelukt. Maar vond het niet echt makkelijk. Ik maak gebruik van een wachtwoord app en genereer via de app een wachtwoord. Maar de veilige map heeft de vervelende gewoonte om...
    Antworten
    2
    Aufrufe
    221
    J
    M
    Heeft er iemand de Google Assistent aan de praat gekregen op zijn S22 met Android 12? Op mijn S21 kon ik vanaf het startscherm of zelfs bij een vergrendeld toestel via 'Oke Google' de assistent oproepen. Met de S22 lukt me dit niet meer. Ik checkte al alle settings in de Google app, heb de taal...
    Antworten
    5
    Aufrufe
    238
    A
    Zurück
    Oben