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A.
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- Ersteller
- #61
Hallo L: @juwa22,
zu einem möglichen Update liegen keine Informationen vor.
Liebe Grüße
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Hilft das in deinem Fall?@JunoK schrieb: Wir haben uns aber auch schlau gemacht, was euren Fall angeht und folgende Info erhalten: Es ist möglich, dass die IP Adressen der Geräte beim Reset der Router verloren gehen. Können die IP Adressen wieder gefixt werden, sollte es stabiler laufen. Dazu haben wir noch folgende Tipps zur Einrichtung erhalten; Check router password when registering device① Mobile device settings → Connections → Switch to Wi-Fi(for iOS: Mobile device settings → Switch to Wi-Fi)② Press and hold down on the router name to connect, and select Forget network.③ Select router to connect to and enter password, then checkwhether device connects to the internet to verify that the password is valid.④ Try registering the device again with the verified password. When registering the device, check the selected router name (SSID). ① The router name (SSID) is a combination of alphanumeric character The device may fail to register if it is too far from the router, which causes the connection to be unstable. Stay close to the device. The device may fail to register if there are more than 10 devices connected to the router.This may differ depending on your router. You can check the number of connected devices in the router settings.Check with your carrier or the manufacturer for router configuration. Try registering the device using a mobile hotspot.If the device registers normally using a mobile hotspot, try registering it again after switching to the router.In some router environments, SmartThings connections always fail at 99%.Check for normal connection using tethering, and then switch to a different wireless router.